quinta-feira, fevereiro 12, 2009

Mimos / Cuddles

Minha linda Bebé,

Adoro a forma como corres e te ris quando chego a casa. Estendes os braços e pedes colo.
Depois dás um abraço cheio de ternura. Encostas a tua cabecita ao meu ombro, e sorris.
Tens uma maneira tão querida de pedir mimo que me deixa sempre derretido.

É assim que mostras o teu amor puro e incondicional. É assim que mostras como o mundo pode ser belo.

Obrigado minha querida Bebé. Adoro-te minha princesinha.

__________________________________________________________________

My beautiful baby,

I love the way you run at me and laugh when I arrive home. You reach your arms to me and ask for a hug.
You cuddle me with all your tenderness. You rest your little head on my shoulder and smile.
The way you have when yo ask for a cuddle melts my heart.

This is the way you show your pure and unconditional love. This is the way you show me that there is beauty in our world.

Thank you my dear baby. I Adore you my little princess.